poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Kwiecień-plecień cz.1

1
...bo przeplata, trochę zimy, trochę lata. W tym roku tak nie jest, ale mogło być. Kwiecień lubi płatać figle, raz uraczy nas letnim upałem, innym razem sypnie śniegiem. Rok temu na pół dnia wiosna zamieniła się w zimę, kwiaty i pąki zostały przykryte białą pierzynką. Szybko złapałam za aparat i zrobiłam te nietypowe zdjęcia. Było zimno, jednak w temperaturze powyżej zera śnieg topniał szybko. Wieczorem po anomalii już nie było śladu, pozostały jedynie fotografie.

23 4 5 6 7 8 9

6 komentarzy:

  1. jeszcze wszystko przed nami, mam nadzieję,że nam kwiecień takiego numeru nie wywinie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję:) Ciekawie to było zobaczyć, ale powtórka nie jest konieczna

      Usuń
  2. Pieknie uchwycone zmiany aury:)
    Pamiętam jak pod koniec kwietnia spadł u nas śnieg, a ja w pantofelkach szłam z pracy do domu. Brnęłam w sniegu po kolana, miasto sparaliżowane, drzewa połamane (już miały liście) pod sniegiem. Tak to kwiecień może nas zaskoczyć:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to dużo gorsze:O Tego śniegu była tylko odrobina i leżał krótko, nie zdążył narobić szkód

      Usuń
  3. I znów mamy śnieg w kwietniu, takie jest piękno natury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nawet dużo więcej, ale nie w mojej okolicy

      Usuń