piątek, 17 lutego 2017

Gloksynia cz.2

8 Wracamy do tematu kwiatów - jeszcze trochę zdjęć gloksynii, którą pokazywałam już w lipcu zeszłego roku. Kiedy patrzę na te zdjęcia od razu przychodzi mi na myśl lato, intensywnie niebieskie niebo i słońce. Teraz zwiastunami wiosny na parapecie są dla mnie hibiskusy, pierwszy wyrywny już zaczął pokaz. Trochę szkoda, że gloksynie źle się u mnie czuły, ich kwiaty mają dużo uroku... Jednak, jak to mówią: wszystkiego mieć nie można. A w tej chwili pociesza też myśl, że już niedługo wiosny będziemy szukać nie tylko na parapecie:)
910 11 12 13 14

6 komentarzy:

  1. Naprawdę piękne kwiaty! Wiosna zbliża się coraz szybciej, też nie mogę się jej doczekać! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wczoraj szukałam wiosny, ale ziemia nadal zmarznięta, nic jeszcze nie rośnie

      Usuń