wtorek, 15 listopada 2016

Papageno

Najbardziej niezwykła róża, jaką miałam przyjemność fotografować - mozaika białych i różowych, nieregularnych pasm nadawała jej wygląd małego dzieła sztuki, jakby została namalowana, a nie stworzona przez naturę. Chociaż, w sumie, w jej powstaniu sporą rolę musiał odegrać człowiek, nie ujmuje to jej jednak wcale piękna. Od tego czasu widziałam sporo podobnych róż, w wielu wariantach kolorystycznych: biało-różowe, biało-czerwone, bordowo-żółte... Nie wiem, czy to zupełnie inne odmiany, czy też różne wersje tej samej, wszystkie jednak były przepiękne i zwracające uwagę. Ostatnią jaką widziałam, była pomarańczowo-żółta, niestety trochę już podwiędnięta na wystawie kwiaciarni. Mam nadzieję w przyszłości gościć podobne cudo na działce; niezbyt często, jednak można spotkać w sprzedaży żywe rośliny, a nie tylko bukiety lub pojedyncze cięte kwiaty. 1 2 3 4 5 6

4 komentarze:

  1. Kwiat w barwach narodowych ;-) Piękna róża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca w barwach narodowych - była różowo-biała. Ale że piękna, to prawda:)

      Usuń
  2. Ta mi się szczególnie podoba! ;-)

    OdpowiedzUsuń