wtorek, 12 lipca 2016

Delikatne

Dzisiaj kolejna roślina której nazwy bardzo długo nie znałam - na forum ogrodniczym dowiedziałam się, że to żylistek, kwitnący wiosną na biało spory krzew. Ten ze zdjęć dopiero zaczynał, miał zaledwie kilka kwiatostanów, ale już znalazły one wielbiciela:) Z tych fotografii nie jestem szczególnie zadowolona, w niektórych miejscach są przepalone, w innych za ciemne, ale te biało-różowe kwiaty mają mnóstwo uroku. Dwa ostatnie zdjęcia niezapominajek zrobiłam tego samego dnia, i choć nieco zawiodła ostrość, te maleństwa są tak śliczne, że po prostu musiałam je pokazać. Niestety, nowym aparatem nie zrobię takich zbliżeń, nie posiadam odpowiedniego obiektywu, więc o ile na kwitnącego żylistka mogę jeszcze zapolować, to niezapominajki z bliska pokażę raczej w dalszej przyszłości. 1 2 3 4 5 6 7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz