środa, 25 maja 2016

Kropliki

Uwielbiam kwiaty we wszelkiego rodzaju wzorki - kropki, plamki, paski działają na mnie jak magnes, obojętnie czy widzę bukiet, roślinę doniczkową czy ogrodową. W tamtym czasie na te ostatnie nie mogłam sobie pozwolić, nad czym bolałam całym sercem. Kiedy zobaczyłam te maluchy, przecenione na kilka groszy za doniczkę, po prostu musiałam zaryzykować. Nie przetrwały na parapecie zbyt długo, nadają się raczej na balkon lub jako roślina jednoroczna do ogrodu. Na dodatek słońce sprawiło mi przykrą niespodziankę, a nie miałam zbyt wielkich umiejętności fotografowania w cieniu. Te niewielkie roślinki są jednak tak urocze, że po protu muszę podzielić się ich widokiem. Mam też ogromną nadzieję trafić jeszcze na nie w sklepie, byłyby cudnym dodatkiem na działkę. kropliki1 kropliki2 kropliki3 kropliki4 kropliki5 kropliki6 kropliki7 kropliki8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz