wtorek, 10 maja 2016

Hippeastrum - Amarylis cz.1

Kolejne przełomowe dla mnie zdjęcia i jedna z najpiękniejszych roślin jakie miałam okazję fotografować. Hippeastrum sprzedawane pod błędną nazwą Amarylis kojarzy się głównie z dużymi, czerwonymi kwiatami sprzedawanymi zimą. Tymczasem odmian jest całkiem sporo, w tym właśnie takie piękności o pełnych kwiatach. Podczas tego (bardzo obfitego) kwitnienia dopisała pogoda, przez kilka słonecznych dni zrobiłam mnóstwo zdjęć. To tylko część z nich, ale na pewno pokażę i resztę, bo są dla mnie bardzo ważne - właśnie podczas ich robienia zdecydowałam, w jaki sposób w przyszłości będę fotografować kwiaty. amarylis1 amarylis2 amarylis3 amarylis4 amarylis5 amarylis6 amarylis7 amarylis8 amarylis9 Amarylis10 Amarylis11 Amarylis12

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz